ÉRDEKLŐDÉS ALAPÚ CÉLZÁS

 

 

 

 

Olyan célzás, ami az emberek szokásait, preferenciáit és szükségleteit veszi figyelembe

Az érdeklődés alapú publikumok olyan behaviorális elemzések alapján lettek létrehozva, amelyek azzal foglalkoznak, hogy a felhasználók hogyan viselkednek az interneten.

Ezek az egyedi publikumok, amelyekre egyedül az Etarget rendszerén belül lehet célozni, segíthetnek növelni a márkája ismertségét, vagy megszólítani a legoptimálisabb célcsoportot.

publika

Szakembereink segítenek kiválasztani azokat a csoportokat, amelyek megfelelőek az Ön terméke/márkája számára.

Ennek köszönhetően könnyen gyűjthet saját publikumot, és ezeket használhatja későbbi kampányai alkalmával is.

 

A következő publikumok közül lehet válogatni:

  • Auto/moto
  • Egészség
  • Hobbi/Szabadidő
  • Hírek
  • Internet/Telekommunikáció
  • Kereskedelem/Ipar
  • Kis- és középvállalkozások
  • Munkaügy/Képzések
  • Művészet/Szórakozás
  • PC/Elektronika
  • Ajánlók
  • Online érdeklődésűek
  • Társadalom
  • Jog/Államigazgatás
  • Városok, országok világszerte
  • Vásárlás
  • Étel/Ital
 
 


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83