Kattintás alapú hirdetés

 

Az egyik legrégebbi internetes hirdetési forma. A neve is mutatja, a felhasználó a hirdetésre való kattintás után érkezik a honlapjára, és csak ezért kell fizetni. Az ETARGET 15 éve foglalkozik PPC (Pay-Per-Click) hirdetéssel.

 
Forgalom növelése kedvezményes áron

A PPC- hirdetés költséghatékony eszköz a honlap forgalmának növeléséhez és fenntartásához. A hirdetés szövege tartalmazza a termék vagy szolgáltatás leírását, amely arra ösztönzi a felhasználót, hogy látogassa meg webhelyét, és vásároljon az Ön oldalán. Hirdetése az ETARGET partnerhálózat oldalain jelenik meg, a közismert hírportáloktól a szűk profilú, kis weboldalakig (blogok, hobbi, vicces oldalak, stb.).

 

Példák arra, hogy jelenleg honnan érkeznek a látogatók:


    

 

 
Hirdetése mobilon és asztali számítógépeken is megjelenik

A PPC hirdetések előnye, hogy grafikus segítsége nélkül is néhány percen belül létrehozható. Az ETARGET hirdetés specifikussága, hogy nagyobb méretű, mint más PPC reklám, ami lehetőséget ad arra, hogy a szöveges reklámhoz képet is csatoljunk, így a PPC hirdetés feltűnő és reprezentatív. A változatos banner méreteknek köszönhetően asztali gépeken, mobil telefonokon és videolejátszókon is megjeleníthető. Hatékony eszköz olyan termékek propagálásához, amelyek aktív reklámozást igényelnek (például divat, biztosítás, utazási biztosítás, banki termékek, utazási irodák stb.).

 
Pontos célzás alacsony költségvetés esetén isA PPC - hirdetések kontextuálisak, azaz a megjelenítő honlap tartalma, illetve az aktuális felhasználó viselkedése ami meghatározza, hogy milyen reklám jelenik meg. Ez a költségkeret méretétől független; célozni lehet kulcsszavakkal, honlapcsoportokra, demográfiai jellemzők alapján, földrajzi régiókra, újra lehet célozni a honlapja régi látogatóit (retargeting), de felületi célzás is beállítható, amellyel a teljes felhasználói réteget meg lehet szólítani.

 

 
A költségvetés pontosan beállíthatóA hirdetés megjelenítése ingyenes, csak az érkező látogatók után kell fizetni, és ennek az árát is Ön állíthatja be. A költségvetés ezért könnyen kontrollálható, elég beállítani, hogy mennyit szeretne maximálisan elkölteni a hirdetésére egy adott időszak alatt. Az elköltött összeg csak attól függ, hogy hány látogató érkezik. A reklám létrehozásakor a rendszer felajánlja azt az átkattintási árat, amely az adott pillanatban optimálisnak tűnik ahhoz, hogy a kampány a lehető legjobban fusson.

 

 
Mit kell tenni? 1. Regisztráció. A regisztráció ingyenes és nem kötelező érvényű. 2. A regisztráció ingyenes és nem kötelező érvényű.3. Állítsa be a célzást: kinek, hol és mikor jelenjen meg a hirdetés. Többféle beállítási lehetőség közül választhat: kulcsszavak, publikum, földrajzi és demográfiai célzás, remarketing, honlapcsoport szerinti célzás, általános célzás, stb.4. Állítsa be a hirdetés megjelenítési idejét.5. Határozza meg a költségvetést. Mennyit szeretne költeni naponta, hetente és havonta, vagy egy konkrét időszak alatt. Ezek közül bármit be tud állítani, a költés nem mehet a megadott összeg fölé. Állítsa be kampányát még ma, és hirdetése azonnal elindul, amint feltölti egyenlegét.
 
Készen áll reklámozni? A szolgáltatás kis- és nagyvállalatoknak, de reklámügynökségeknek is alkalmas. Bárki regisztrálhat, növelje honlapja látogatottságát az ETARGET reklám segítségével. Állítsa be kampányát még ma, és hirdetése azonnal elindul, amint feltölti egyenlegét.


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83