CÉLZÁS

 

Olvassa el tippjeinket arról, hogyan érdemes beállítani a PPC szöveges reklám kampányt, hogy javuljanak az eladási eredmények.

Célzáskor fontos tudatosítani, hogy ki az Ön vásárlója. Hasonlítsa össze a rendelkezésre álló adatokat vagy a vásárlóival kapcsolatos tudását a célzás következő 3 csoportjával, majd válassza ki azt az egyet, amelynek segítségével leginkább el tudja érni vásárlóit.

A vásárlókról a következőket tudja:

  

        1. MIT OLVASNAK?

 

KULCSSZAVAK

A hirdetés megjelenítése releváns tartalommal rendelkező CIKKEKNÉL

Válassza ki a termékét jellemző kulcsszavakat, valamint azokat is, amelyek érdekesek lehetnek a potenciális vásárlóknak. Az adott szavakat a rendszer összehasonlítja az Etarget hálózatában megtalálható cikkek tartalmával, majd a hirdetése megjelenik a releváns tartalommal rendelkező cikkeknél.

 

HONLAP-KATEGÓRIÁK

A hirdetés megjelenítése releváns tartalommal rendelkező HONLAPOKON

Ez az eszköz különböző kategóriákba sorolja az ETARGET hálózatában megtalálható honlapokat, így Önnek lehetősége van csak a kívánt jellemzőkkel rendelkező honlapokon elhelyezni hirdetését. Ez a csoport magába foglalja például az autó-motor, pénzügy, egészség/sport, tudomány, hírek stb. tematikájú weblapokat. Bővebb információt erről a célzásról ITT talál.

    

  2. HOL ÉLNEK?

SZOCIO-DEMOGRÁFIAI TÉRKÉP

Abban az esetben válassza ezt a megoldást, ha előnyösebb offline kritériumok alapján célozni termékére, ill. szolgáltatására vonatkozóan.

A Szocio-Demográfiai Térkép újabb célzási dimenziókat nyit meg – összeköti az offline és online adatokat, így szélesebb skálán tudja elérni potenciális vásárlóit azok demográfiai jellemzői alapján, mint például lakhatás, családi állapot vagy jövedelem. Ez a típusú célzás meghatározza, mely városokban vagy falvakban érhetők el a potenciális ügyfelek.

 

GEO CÉLZÁS

A hirdetés megjelenítése földrajzi elhelyezkedés alapján.

Akkor válassza ki ezt az opciót, ha üzleti tevékenysége regionális jellegű. Bármely magyarországi régió kiválasztható annak függvényében, hol szeretné megjeleníteni hirdetését.

 

    

      3. JÁRTAK MÁR HONLAPJÁN?

RETARGETING

Jelenítse meg hirdetését azon felhasználóknak, akik már jártak honlapján.

Ez az eszköz emlékezteti a felhasználókat arra, hogy már jártak az Ön weboldalán, s így tudtukra adja, hogy talán nem véglegesítettek egy korábban megkezdett rendelést.

Ha technikailag haladóbb megoldást keres, a Dinamikus retargeting rendelkezésére áll. Az ETARGET nagyon egyszerű módot kínál a Dinamikus retargeting funkció implementálására.

                    

                    További célzás típusok: Automatikus Célzás

SZÉLES KÖRŰ CÉLZÁS

Ez a típusú célzás teljesen automatizált, amely gyakorlatilag viselkedés alapú célzás a felhasználók adatait és azok aktuális érdeklődését figyelembe véve. Sőt, az ETARGET rendszere méri a hirdetések megjelenítését és hatékonyságát, így idővel a legsikeresebb hirdetéseket preferálja, azaz arányosan növeli azok megjelenítési arányát az online felületeken.

A kattintás ára a széles körű célzás esetén lehet a legalacsonyabb, és az elérés is szélesebb az online médiafelületek különböző kategóriáin keresztül.

 

 

PUBLIKUMOK

Abban az esetben válassza ezt, ha adott érdeklődési körrel rendelkező felhasználókat szeretne megszólítani különböző tartalommal rendelkező honlapokon.

Ez a típusú célzás az ETARGET által összegyűjtött, a felhasználók viselkedésével kapcsolatos adatokat használja fel. Felosztja az online felhasználókat különböző publikumokra azok érdeklődési köre alapján, majd az elhelyezett sütik (cookie) segítségével megjeleníti nekik az Ön célzott hirdetését.

.

 

Kérdései vannak? Lépjen velünk kapcsolatba.

Tel: +36 1 / 808 83 53

Email: uzlet@etarget.hu


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83