INFOLINE06 1 808 83 53

 

Retargeting

A retargeting (más néven remarketing) az interneten alkalmazott hirdetési módszer, amelynek köszönhetően a hirdetések kizárólag azon látogatóknak jelennek meg, amelyek már jártak a honlapján. A hirdetéseket azokon a honlapokon jelenítjük meg, amelyek az Etarget hirdetési rendszeréhez csatlakoztak.
A retargeting alkalmazásának célja a potencionális vásárlók emlékeztetése a félbehagyott rendelésekre.
 
A látogató  meglátogatja a honlapot, és az Etarget rögzíti a sütiket (cookie).
 
A látogató vásárlás nélkül elhagyja a honlapot
 
A látogatónak megjelennek a releváns hirdetések az általa látogatott weboldalakon.
 
A látogató visszatér a honlapra és befejezi a rendelést.
 

MIÉRT ALKALMAZZUK A RETARGETINGET?

MÉRHETŐ TELJESÍTMÉNY AZONNALI HATÁSSAL (WEBÁRUHÁZAKNAK AJÁNLOTT)

A retargeting alapvetően arra szolgál, hogy megszólítsa azt a látogatót, aki már járt a webáruházában, tájékozódott a termékről a vásárlást megelőzően, azonban az oldalt elhagyta a vásárlás befejezése nélkül. Ilyen látogatók megszólításával növelheti annak az esélyét, hogy a még vásárlási szándékkal rendelkező ügyfél végül az Ön webáruházában veszi meg a kiszemelt terméket. A hirdetések a webáruház elhagyását követő pár órában vagy napban jelennek meg.

Ezen kampányok előnye a befektetett összeg azonnali, egyszerűen mérhető megtérülése.

A RETARGET ELŐNYEI AZ ETARGETTŐL

A retargeting fantasztikus eredményekkel járhat, azonban a helytelen beállítások elbizonytalaníthatják a potenciális vásárlókat. Emiatt érdemes észben tartani a következő elveket.
1
 

SZÉLES ELÉRHETŐSÉG

A retargeting hatékonyságának feltétele a potenciális ügyfél elérése szinte bárhol az interneten, így a célzott weboldalak száma mérvadó. Minél több weboldalon jelennek meg a hirdetések, a hatékonyság annál nagyobb.

Épp ezért az Etarget több mint 60 hirdetési hálózatban biztosít banneres megjelenést, mint például az Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver stb. Ne felejtse, több hálózat jobb lefedettséget jelent.
2
 

EGYSZERŰ KAMPÁNYMENEDZSMENT

További, nem kevésbé fontos feltétele a retargeting hatékony alkalmazásának az aktív felületek és a reklámkampányok egyszerű kezelhetősége.
3
 

BANNEREK KÉSZÍTÉSE

A hirdetők gyakori problémája a retargeting alkalmazása során a bannerek tartalmának gyors változása, ezért az Etarget kedvezményes feltételekkel nyújtja bannerek készítésére vonatkozó szolgáltatását ügyfeleinek közvetlenül az Etarget szakembereitől.

Két hirdetési formátum népszerű a retargeting hirdetések esetén: szöveges hirdetések és bannerek. Az Etargetben mindkét formátum elérhető.

 
Ha valaki nem vásárolt azonnal, nem számít. Lehet, épp nem volt ideje vagy kedve. A retargeting viszont visszavezeti őt, hogy befejezze a rendelést.

RETARGETING LÉTREHOZÁSA

 
 
Regisztráljon az Etarget oldalán itt.
Illessze be honlapja forráskódjába a kódot, hogy reklámrendszerünk minden látogatót meg tudjon jelölni sütikkel (cookie). A sütik alapján tudjuk a későbbiekben azonosítani a felhasználókat, így megfelelő hirdetésekkel tudjuk őket megszólítani. A kódot az Etarget fiókjában találja meg.
Hozzon létre banner reklámokat. (Szükség esetén a bannerek elkészítését mi is biztosítani tudjuk.) A bannerek paramétereit itt találja meg.
Határozza meg a költségvetés összegét (min. 18.000 HUF), majd töltse fel keretét.
 
 

Próbálja ki a retargetingetmég ma

Olvasson többet a Retargeting Plus-ról

 

Kérdései vannak? Hivjon ezen a számon +36 1 / 808 83 53.


Mi az ETARGET?

Az Etarget PPC és RTB internetes hirdetési forma. A PPC hirdetés előnye, hogy a hirdetés megjelenítése ingyenes, fizetni csak a kattintásokért kell - tehát a látogatókért, akik az Ön weboldalára érkeznek. Az RTB jelentése real time bidding, banneres hirdetés valós időben a lehető legalacsonyabb áron.

Magyarországon több ezer honlapon jelennek meg ezek a hirdetések.   © 2002 - 2017 ETARGET Zrt.
Kapcsolatfelvétel

+36 1 / 808 83 53