INFOLINE06 1 808 83 53

Retargeting plus

A retargeting (más néven remarketing) az interneten alkalmazott hirdetési módszer, amelynek köszönhetően a hirdetések kizárólag azon látogatóknak jelennek meg, amelyek már jártak a honlapján. A Retargeting PLUS lehetővé teszi a kommunikációt a már meglévő ügyfelekkel, illetve a felhasználók azon csoportjával, akik nagy valószínűséggel ügyfelei lehetnek a jövőben.
A Retargeting Plus célja a látogatások 98%-ának kiértékelése (amennyiben a fennmaradó 2% már az első látogatás során vásárlóvá válik).
 

HOGY MŰKÖDIK A RETARGETING?

Megérkezik a látogató a honlapjára.
 
Besorolom a látogatót az ügyfelek vagy az érdeklődők csoportjába.
 
Megjelenítem a releváns hirdetéseket mindegyik csoportnak külön-külön.
 

MIÉRT ÉRDEMES ALKALMAZNI A RETARGETINGET?

Bővítse ügyfélkörét

A retargeting haladó szintű alkalmazásával nem csak márkája köztudatba kerülését segíti, hanem egy lojális ügyfélkör kiépítését is.

Amennyiben a termék vagy a márka már szélesebb körben ismert, a konverziós arány jelentősen megnő az online értékesítés során. A köztudatba kerülés alapvető hatással van a termék iránt való kereslet növekedésére.

Növelje ügyfelei hűségét, s ők ismételten Önnél fognak vásárolni. Az ismétlődő vásárlások esetén megfigyelhető, hogy a rendelések átlagértéke is növekszik. Az üzleti siker nem elhanyagolható forrásai a lojális ügyfelek, akik terjesztik cége jóhírét. Ezeknek a vásárlóknak további új ügyfelek köszönhetők anélkül, hogy még többet költene hirdetésekre.

A Retargeting Plus előnye, hogy hatékony és árban elérhető megoldást kínál a versenytársakkal szemben folytatott harcban, miközben bevételeit hosszú távon növelni tudja, és a hirdetésekre fordított összeget hosszú távon kiértékeli a sikeres kampány érdekében.

A RETARGETING PLUS ELŐNYE AZ ETARGETTŐL

Az Etarget által kínált Retargeting Plus-nál nehezen található jobb megoldás a piacon.
1
 

SZÉLES ELÉRHETŐSÉG

Az Etarget több mint 60 hirdetési hálózatban biztosít banneres megjelenést, mint például az Etarget, Google, Internet Billboard, Rubicon, Smart Adserver stb. Ne felejtse, több hálózat jobb lefedettséget jelent.
2
 

EGYSZERŰ KAMPÁNYMENEDZSMENT

További, nem kevésbé fontos feltétele a retargeting hatékony alkalmazásának az aktív felületek és a reklámkampányok egyszerű kezelhetősége.
 
3
 

BANNEREK KÉSZÍTÉSE

A hirdetők gyakori problémája a retargeting alkalmazása során a bannerek tartalmának gyors változása, ezért az Etarget kedvezményes feltételekkel nyújtja bannerek készítésére vonatkozó szolgáltatását ügyfeleinek közvetlenül az Etarget szakembereitől.
 
Két hirdetési formátum népszerű a retargeting hirdetések esetén: szöveges hirdetések és bannerek. Az Etargetben mindkét formátum elérhető.
 
A reklámkiadásokból legyen inkább hosszú távú befektetés. Segítünk Önnek a hosszú távú gyarapodásban.

3 TANÁCS A RETARGETING PLUS HELYES HASZNÁLATÁHOZ

A retargeting fantasztikus eredményekkel járhat, azonban a helytelen beállítások elbizonytalaníthatják a potenciális vásárlókat. Emiatt érdemes észben tartani a következő elveket:

1
 

MEGFELELŐ REKLÁMTARTALOM

Ötvözze helyesen a hirdetések tartalmát:
a) márka népszerűsítése, amely segíti a köztudatba kerülést,
b) termékpromóció, amely az adott termék hirdetésére helyezi a hangsúlyt.
2
 

MEGFELELŐ HIRDETÉSI GYAKORISÁG

A hirdetések napi szintű megjelenésének gyakoriságát állítsa be úgy, hogy ne legyen zavaró a felhasználók számára.
3
 

MEGFELELŐ IDŐTARTAM

Úgy határozza meg a kampány hosszát, hogy az ügyfelek figyelmét felkeltse, de még ne feszélyezze őket.

HOGY LEHET MEGRENDELNI A RETARGETINGET

Haladó hirdetőknek

Regisztráljon az Etarget rendszerében. Hozza létre a bannereket, majd ágyazza be a retargeting kódot honlapja forráskódjába, és máris indíthatja a kampányt. A siker érdekében szükséges a bannerek rendszeres frissítése, a honlap folyamatos ellenőrzése és a kampánybeállítások módosítása. Regisztráljon itt.

A szolgáltatás díja: a kampánybeállításoktól függ.
 

EGYSZERŰ MEGOLDÁS MINDEN HIRDETŐNEK

Rendelje meg a Retargeting PLUS szolgáltatást szakembereinknél. A szolgáltatás tartalma:
  • kampány létrehozása (az ügyfél bármikor beléphet a fiókba és ellenőrizheti a beállításokat)
  • banner tervek készítése és azok kivitelezése havi egyszer
  • kampánybeállítások folyamatos felügyelete

Szolgáltatás díja: a havi díj összege a honlaplátogatók számától függ.
 
Ár:  61 000 Ft
/ hónap
20 000
látogatóig / hónap
Ár: 106 000 Ft
/ hónap
50 000
látogatóig / hónap
Ár: 155 000 Ft
/ hónap
100 000
látogatóig / hónap
Ár: Kérje egyedi ajánlatunkat
/ hónap
100 000
látogató felett / hónap
 
 
A kampánymenedzsment minimális időtartama 6 hónap. Az árak nem tartalmazzák az ÁFÁ-t. Rendelje meg a retargeting kampányt már most, és tegye sikeresebbé webáruházát. Ha még mindig bizonytalan, olvassa el a remarketing alapjait a Retargeting Basic oldalunkon.

Próbálja ki a retargetinget még ma

 
 
Kérdései vannak? Hivjon ezen a számon +36 1 / 808 83 53


Mi az ETARGET?

Az Etarget PPC és RTB internetes hirdetési forma. A PPC hirdetés előnye, hogy a hirdetés megjelenítése ingyenes, fizetni csak a kattintásokért kell - tehát a látogatókért, akik az Ön weboldalára érkeznek. Az RTB jelentése real time bidding, banneres hirdetés valós időben a lehető legalacsonyabb áron.

Magyarországon több ezer honlapon jelennek meg ezek a hirdetések.   © 2002 - 2017 ETARGET Zrt.
Kapcsolatfelvétel

+36 1 / 808 83 53