PPC hiredetési szabályzat

Az ETARGET hirdetési rendszerében való megjelenés feltétele, hogy a létrehozott szöveges hirdetéseknek az alábbi Hirdetési szabályzatban foglaltaknak kell megfelelniük. A hirdetések letiltásának elkerülése érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az alábbi szabályzatot.

Az ETARGET- és a partnerhálózatokban megjelenő hirdetések általános szabályai

  • a hirdetés nem tartalmazhat vulgáris szavakat és kifejezéseket
  • nem hirdethető szerencsejáték, sportfogadás,ismeretterjesztő játék, amennyiben a hirdető nem rendelkezik érvényes engedéllyel
  • alkohol és dohánytermékek valamint azok fogyasztásával összefüggő termékek hirdetése törvényileg szabályozott
  • fegyver, lőszer, robbanóanyag hirdetése törvényileg szabályozott
  • termékek hirdetése felnőttek részére (pornó, szexuális segédeszközök, gyógyszer kiegészítők...) engedélyezett, azonban tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenése az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet
  • a hirdetés nem tartalmazhat szexuális jellegű provokatív kifejezéseket, meztelenséget, esetlegesen nyíltan megjelenített vagy feltűnő testhelyzetet megjelenítő tartalmat
  • társkereső oldalak az ETARGET hálózatában engedélyezettek, azonban tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenésük az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet
  • gyógyszerek és gyógyszer kiegészítők hirdetése engedélyezett az ETARGET hálózatában, amennyiben azok nem törvénybe ütközőek. Tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenése az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet
  • táplálékkiegészítők és zsírégető termékek hirdetése engedélyezett, feltéve ha nem népszerűsítenek nem engedélyezett termékeket és bármilyen más csak saját felelősségre használható veszélyes terméket
  • MLM (multi-level-marketing) hirdetés az ETARGET hálózatában engedélyezett azzal a feltétellel, hogy nem buzdít csalásra vagy más bűncselekményre, nem téveszti meg a felhasználót és nem közöl hamis állítást. Tekintettel a hirdetés karakterére, megjelenése az egyes partnerhálózatokban korlátozva lehet, esetleg elutasításra kerülhet
  • a hirdetés nem támogathat vagy nem buzdíthat illegális és bűncselekményre, nem lehet megtévesztő és nem közölhet hamis állítást.

    A hirdetés fejléce és leírása:

  • kizárólag magyar nyelven íródhat, a magyar nyelv helyesírási szabályainak megfelelően
  • a honlap, amelyre a hirdetés mutat magyar nyelvű kell legyen
  • érthető és objektív
  • szorosan össze kell függjön a honlap tartalmával, amelyre a felhasználó az adott hirdetésre való kattintással eljut

    A hirdetés fejléce és leírása nem tartalmazhat:

  • elérhetőséget (e-mail, telefonszám, cím, stb.)
  • konkurens cégek és termékek megnevezését
  • ismétlődő kifejezéseket, szóösszetételeket és megfogalmazásokat a hirdetés fejlécében és leírásában
  • rövidítéseket, kivéve az általánosan használtakat (pl., stb. és más hasonlók)
  • vulgáris és szleng szavakat
  • olyan általános kifejezéseket, amelyek lehetnének bármilyen hirdetésben, mert függetlenek a hirdetés tartalmától és valamilyen cselekvésre szólítanak fel, mint pl. „kattintson ide“, „látogassa meg weboldalunkat“
  • dupla helyközöket, matematikai és egyéb jeleket (+, <, >, ::, |, { }, :-), stb.)
  • különálló nagybetűket
  • a hirdetés legfeljebb egy felkiáltójelet tartalmazhat
  • nagybetűvel írt szavakat, kivéve az olyan kifejezéseket, mint pl. CD, DVD, CD-ROM, stb.,
  • a a saját cég nevét nagy betűkkel írva, kivéve, ha az így szerepel a cégjegyzékben
  • az Ön által kínált termék/szolgáltatás árát, amennyiben ez nem található meg a weboldalon is, amelyre a hirdetés mutat

    Kulcsszavak:

  • A kulcsszavaknak összefüggőnek kell lenni annak a weboldalnak a tartalmával, amelyre a felhasználó az adott hirdetésre való kattintással eljut. Amennyiben a hirdetés hatékonysága (a megjelenítések és a rákattintások aránya) túl alacsony, a rendszer a hirdetést automatikusan felfüggesztheti.

    Illusztrációk:

    Az illusztrációnak támogatnia kell a hirdetés célját és összegyűjteni azon felhasználókat, akik érdeklődnek az Ön terméke iránt. Felkelteni azon felhasználók figyelmét is, akik elsősorban a képekre, majd ezt követően a szövegre figyelmesek.

    Ideális, ha az illusztráció minél pontosabban ábrázolja a kínált terméket vagy szolgáltatást. Minél egyértelműbb a tartalma, annál több releváns érdeklődőt gyűjthet össze kevesebb költségvetésből.

    A hirdetéshez rendelt illusztráció:

  • szorosan össze kell függjön a honlap tartalmával, amelyre az érdeklődő a hirdetésre történő kattintás után jut el.
  • 254x133 pixel méretű kell legyen, a maximális méret 500 kb
  • a kék keret jelzi, hogy a Facebook-on milyen módon jelenik meg az illusztráció

    A hirdetéshez rendelt illusztráció nem tartalmazhat:

  • elérhetőséget (e-mail, telefonszám, cím, URL, stb.)
  • konkurens cégek és termékek megnevezését
  • több mint 20 % szöveget
  • a cég logóját
  • az illusztráció tartalma nem népszerűsíthet törvénybe ütköző tevékenységet (pl. fasizmust...)
  • vulgarizmust
  • olyan szöveget, amely cselekvésre szólít fel és minden illusztráció tartalmazhatja függetlenül a tartalomtól, mint pl. "kattintson ide", "látogassa meg az oldalt"
  • Kapcsolat

    Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

    uzlet@etarget.hu

    +36 1 / 445 37 83