INFOLINE06 1 808 83 53

Brand Megoldások

Etargetes hirdetési platform, amely online hirdetési felületek vásárlását megvalósító eszköz, továbbá márkaépítési célok elérésére és a márka jellemzőinek köztudatba való kerülésére van optimalizálva. A platform főbb előnyei:
  • Automatizált reklámfelület vásárlás a legjelentősebb weboldalakon.
  • Célcsoport szerinti célzás, amely a felhasználók online viselkedéséből és „a valós életből“ származó statisztikai adatok online környezetben való alkalmazásából összesített adatokat használja fel.
  • Elérés gyakoriságának menedzsmentje, amely az előre meghatározott tervek elérését szolgáló optimális megszólítást teszi lehetővé.
  • Médiafelületek szofisztikált szűrése a hirdetés láthatóságára, figyelemfelkeltő elhelyézésre és a hirdetést megjelenítő honlapon megtalálható tartalomra való tekintettel.
  • Elért eredmények mérhetősége az elért közösség kiterjedésének és a kampány hatékonyságának szempontjából, amely a márkaismertség és annak jellemzőinek százalékos növekedésében van kifejezve.

Milyen reklámcélok érhetők el

A márkaépítő kampány alapvető célja a reklámüzenet átadása bannerek által. A cél ebben az esetben nem a honlaplátogatók számának növelése (kattintások), hanem a felhasználók befolyásolása a bannerek megjelenítése által. Leggyakoribb célok:
  • A márka felismerhetőségének növelése
  • A termék árának felismerhetősége
  • A termék hasznosságának felismerhetősége
  • Vásárlói preferencia növelése
 

Milyen eszközöket érdemes használn

A kampány sikerének kulcsa a helyes kampánytervezés és a reális elvárások felállítása adott költségvetési keretek között. Bár minden kampány más, általában érvényes, hogy (I) tartalmaznia kell a kiválasztott és preferált honlapok listáját, (II) a megfelelő célcsoportot célozza meg a sütik felhasználásával, (III) a termék jellemzőjével összhangban lévő régiókban jelenik meg és (IV) a retargetinget alkalmazza, amellyel a korábban már honlapon járt látogatókat szólítja meg. Szakértőink szívesen kidolgozzák a pontos kampánytervet.

Hogyan történik a hirdetések kiértékelése

Márkaépítésre vagy teljes forgalomnövelésre (nem csak online) összpontosító kampányok csak a kapcsolatfelvétel különböző formáival mérhetők. Egyedi mérési módszereinknek köszönhetően pontos információkat nyerhet az Etargetben megvalósult kampány hatásáról még akkor is, ha ugyanabban az időben további offline vagy online kampányok is futottak.

Esettanulmányok

Letölthető esettanulmányok elérhetők itt.

 

 


Ön felkészült a saját hirdetésére?

Lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal

Tel: +36 1 / 808 83 53

  


Mi az ETARGET?

Az Etarget PPC és RTB internetes hirdetési forma. A PPC hirdetés előnye, hogy a hirdetés megjelenítése ingyenes, fizetni csak a kattintásokért kell - tehát a látogatókért, akik az Ön weboldalára érkeznek. Az RTB jelentése real time bidding, banneres hirdetés valós időben a lehető legalacsonyabb áron.

Magyarországon több ezer honlapon jelennek meg ezek a hirdetések.   © 2002 - 2017 ETARGET Zrt.
Kapcsolatfelvétel

+36 1 / 808 83 53