Banner hirdetés

Az Etarget az egyik legjelentősebb banner hirdetéseket is lehetővé tevő szolgáltató Magyarországon. Szinte korlátlan számú hirdetési felületet tesz elérhetővé több mint 40 globális hálózaton.
 

A banner reklámok előnyei az Etargettel

Az Ön hirdetése a legjobb minőségű honlapokon jelenik meg

Az Etarget a Programatic nevezetű rendszer segítségével biztosítja hirdetőinek a szinte korlátlan hozzáférést több tízezer saját kezűleg kiválasztott weboldalhoz itthon vagy külföldön (pl. youtube.com, ebay.com, elle.com stb.)
Sőt, saját partnerhálózattal is rendelkezik Magyarországon, amely minőségi reklámfelületeket tesz elérhetővé (mint például az origo.hu, index.hu, portfolio.hu és még sok más...)

Ön állítja be, hogy miképp jelenik meg a hirdetés

Az Etarget áttekinthető és könnyen kezelhető felületet biztosít hirdetőinek, hogy mindenkinek egyszerű legyen elindítani egy-egy kampányt akár segítség nélkül is.

Ön dönti el, mennyit költ

A Banner reklám díja 1000 megjelenés alapján van számolva (Cost Per Mile: CPM). A Beállításokban megadja a CPM árát, amely a legmagasabb licitnek minősül reális időben.
Ön dönti el, mennyit szeretne a kampányra fordítani, s Ön határozza meg a hirdetések megjelenítésének intenzitását és elérését is.
 

Melyek az első lépések?

1

Az ingyenes regisztrációt követően azonnal beléphet fiókjába

A belépést követően a felső menüben válassza ki az „Bannerek“ lehetőséget, és töltse ki a kampány alapvető adatait, mint például a kampány megnevezése és a fogadó oldal címe.
2

Töltse fel a bannereket.
(Szükség esetén az Etarget is elkészítheti a bannereket.)

  • 468 x 60
  • 728 x 90
  • 300 x 250
  • 160 x 600
  • 300 x 600
  • 120 x 600
A bannerek specifikációit tartalmazó dokumentumot itt töltheti le.
3

Válassza ki a megfelelő célzást

A célzás hatékony eszköz a költségek optimalizálására. Sok esetben előnyösebb olyan felhasználóknak megjeleníteni a hirdetést, akik valószínűleg érdeklődést mutatnak terméke vagy szolgáltatása iránt. Az Etarget számos publikumot, azaz közönséget tesz elérhetővé, amelyek magas potenciállal rendelkeznek hirdetőink számára.
A megfelelő célzási kategóriák kiválasztása nagyon fontos, hiszen sokszor meghatározza a kampány sikerét. A legmegfelelőbb publikum kiválasztására szolgáló összes lehetőséget és azok leírását megtalálja fiókjában.
4

Állítsa be a megjelenés és márkavédelem további kritériumait

A megjelenés korlátozása (Frequency capping) egy eszköz, amellyel szabályozhatja, hogy a hirdetés milyen gyakran jelenjen meg egy adott felhasználónak azokon a honlapokon, amelyeken hirdet. Ezzel megakadályozhatja, hogy a túl gyakori megjelenítés negatívan befolyásolja a kiválasztott közönséget.
A márkavédelem egy eszköz, amelynek segítségével meghatározhatja azon honlapok jellegét, ahol a hirdetés nem jelenik meg. Három beállítási lehetőség közül választhatja ki, hol korlátozza a hirdetés megjelenítését. Pl. blogok, közösségi hálózatok és fájlmegosztó oldalak.
A megjelenítés időbeosztása meghatározza a nap azon óráit, amikor a hirdetések megjelenhetnek.
5

Határozza meg a hirdetés árát, költségvetését és időtartamát.

6

Töltse fel keretét

Ha már elégedett a kampány beállításaival, töltse fel keretét, és kezdjen el hirdetni. A keret feltöltése megvalósulhat bankkártyával vagy átutalással.
             

Felkészült a saját hirdetés elindítására?

 


Kapcsolat

Etarget SE Szent István tér 4-5. 5. em. 2. 1051 Budapest

uzlet@etarget.hu

+36 1 / 445 37 83